BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip numesti riebalus nuo liemens?

Žūtbūtinė kova už tobulas formas ir su viršsvoriu tęsiasi.


ZAKON PODLOSTI veikia: svoris gerokai nukrito, bet riebalai pasišalino ne nuo tų vietų, kur labiausiai reikėjo. Labiausiai atsiliko nuo bendro konteksto liemuo. Tiksliau, ta vieta, kur turėtų liemuo būti. Nepadėjo net po 60 padaromų beveik kasdien atsilenkimų ant nuožulnaus suoliuko.


Imamės papildomų žygių - pasukti TA VIETA lanką ir patirpinti lašinius po folija.


Būū, vietinėje prekyboje nėra tinkamų lankų: arba kaina nesvietiška - 90 litų, o pigūs tokie LEINI, kad visiškai neišlaiko formos.


Užsukau į šildymo įrangos parduotuvę ir nusipirkau 3,10m. armuoto plastikinio vamzdžio už 5,40 lito, išlenkiau rankomis lanku, sujungiau vamzdžio galus mediniu kaištuku ir izoliacija - turiu lanką. Lipni permatoma folija kepimui puikiai tiks apvynioti liemenį bėgiojant. Po ja lašiniai turėtų tirpti lyg sniega pavasarį - kultūristai naudoja tokį metodą.


Turėsiu laiko - nusipirksiu firminius pričindalus, pabandymui bus gerai ir liaudies menas.


Apie rezultatus pranešiu.


 

Rodyk draugams

komentarai (27) | “Kaip numesti riebalus nuo liemens?”

  1.   PinkCity rašo:

    Aš lanko buvau užsiprašius Kalėdoms. Gavau. Net nežinau, kiek kainavo. Buvau prašius metalinio, bet tokio nerado, tai padovanojo tokį pakietintą-pasunkintą plastikinį. Pirmas dvi savaites sukdavau kasdien.

  2.   Remigijus rašo:

    Metant riebalus nuo pilvo nesistenk dirbti tik pilvo raumenimis. Svarbiausia yra tiesiog aerobinis sportavimas. Riebalai krenta nuo viso kūno, nepriklausomai nuo to kokie raumenys dirba. Darydamas pilvo presą arba sukdamas pilvu ratą tu tiek pat degini pilvo riebalus, kiek ir bėgiodamas :)

  3.   Sveikas rašo:

    Smalsu, kaip rezultatai po dviejų savaičių darbo su lanku?

    Redagavo Sveikas 2008-02-15 18:05

  4.   Sveikas rašo:

    Lankas dar papildomai gerokai pamasažuoja šonus, o folija sukelia kūno temperatūrą ir t.p. suaktyvina medžiagų apykaitą toj vietoj, kur TURI BŪTI LIEMUO…

  5.   velijura rašo:

    labai gera autoironija, būtinai parašyk kaip sekėsi :) ta permatoma folija tai turbūt turėjai omeny maistinę plėvelę ? :) turėtų būti geras vaizdelis - apsivynioji plėvele ir su lanku sukiesi :))))

  6.   arbatzhole rašo:

    O man taip patinka tie riebaliukai šonuose ;D

  7.   Rasa rašo:

    sveikos,noreciau gauti patarimu kaip numesti riebalus nuo pilvo gal turite kokiu manksteliu ? :) lauksiu jusu patarimu :p

  8.   linas rašo:

    maziau valgikit ir viskas bus ok ;D

  9.   ŠISi rašo:

    laba, aš esu kūda tik pas mane yra viena bėda ant pilvuko lašinukų yra. Kekvieną dieną būnu ant kojų, daug judu, ir taip jau mažai valgau ir dar jų yra. Ką daryti?

  10.   Sveikas rašo:

    Nepailstu kartoti, kad žinau tik du vaistus:
    1. Mažiau ir protingiau valgyti. Rinktis produktus, nevalgyti vakare.
    2. Reguliariai sportuoti
    Pilvo riebalus reikia deginti, darant pratimus pilvo presui. Vien vaikščiojimo nepakanka. Pratimus reikia daryti greitu tempu ir varyti iki visiško “negaliu”. Pilvo raumenys labai atsparūs ir riebalai nuo čia traukiasi sunkiausiai. Netikėkite paistalais apie tai, kad “5 minutės stebuklingo komplekso per dieną ir po savaitės…”, arba “trys lašai česnako sulčių ir šaukštelis čemerių…”, arba “stebuklingo aparato trys kontaktai ant pilvo ir su torto gabalu prie TV”…
    Taip nieko nebus. Priklausomai nuo įvairių sąlygų - organizmo, amžiaus, lašinių storio - teks paplušėti su prakaitu ant kaktos nuo kelių mėnesių iki pusmečio.

  11.   Dede rašo:

    Sveiki/os,

    na iš šitų visų komentarų gal tik vienas yra šio to vertas. Norint sumažinti riebalinę masę, jūs negalite “įsakyti” savo kūnui, “mesk nuo pilvo”.. tai absurdas! Žmogaus organizmas yra per daug protingas, todėl jį “apgauti” išties nelengva. Na, o nusprendus atsikrtyti tų riebaliukų reikes daug kantrybės ir valios.
    1. atsilenkimai riebalų nuo pilvo nedegina, jie tik stiprina pilvo raumenis. Žinoma jeigu jūs galite daryti pusę valandos be sustojimo, tomet jie degins riebalus, tik neaišku ar nuo pilvo :)
    2. Įvairios plėvelės, oro nepraledžiantys kostiumai, kurie sukelia prakaitavimą, nepadės atsikratyti daugiau riebalų, o tik daugiau išskirs prakaito, kūno aušinimui. Ko pasekoje, jums atrodys jog sukūdote, o išties tai tik laikinas skysčių praradimas, kuris atsistatys ilgainiui.
    3. Svarbiausia yra suvokti, jog tik sudeginant daugiau kalorijų, nei jų suvartojant jums pavyks numesti svorį. Tinkama mityba” mažiau angliavandenių, daugiau baltymų, atsissakyti junk food, nevalgyti vakarais, valgyti mažoms porcijomis ir dažniau.
    4. Tikriausiai visi galvoja jog begant geriausiai deginami riebalai.. Deja, organizmas riebalus degina tuomet, kuomet energiją gaminasi deguoniniu būdu (aerobiniu), o tai reiškia, jog aerobiniai procesai įsijungia tik po 30 min lengvo ir neintensyvaus darbo. Deja, bėgimas daugumai nesportavusių žmonių yra per sunkus, todėl energiją gaminama anaerobiniu ir aerobiniu būdu, todėl riebalai deginami ne taip efektingai. Todėl ilgi pasivaikščiojimai su šuniu, draugais jums bus daug naudingesni nei bėgiojimas. Tiesiog reikėtų eiti greičiau nei įprastai, bet ne per greitai. Ir nebūtinai vien tik vaikščiojimas, plaukiojimas baseine/ežere, lengvas irklavimas, riedučiai, dviratis ir t.t. svarbu kad tai truktų kuo ilgiau, bet neturėtų būti nepakeliama. Pradėkit, nuo 30 min 2 kart per savaitę, po to 3 kartus, tuomet ilginkit laiką,svabiausia, jog visada būtų šiek tiek sunkiau nei praeitą savaitę.
    5. didesnė raumeninė masė greitesnė medžiagų apykaita, tad nevenkite apslankyti ir sporto salėse, arba mankšta namie u hnteliukais, guma ir kamuoliu. Tiesiog kuo viskas įvairiau, tuo mažia pabos, tuo dagiau noro, tuo geresni rezultatai.
    6. nepamirškit, jog jeigu jums kasnors rekonmenduos lengvesnį būdą, tai dar nereiškia jog jis tiks jums. O žmogus iš prigimties yra tinginys, todėl jūs net nepastebėsit kaip mesit savo sudarytą treniruočių planą ir mėginsit kažką naujo, lengvesnio :)
    tai vat. kantrybės jum.
    p.s. pasistenkite jog tai nebūtų rutina, nes rutina=monotonija, o monotonija niekam ne pre širdies.
    p.s.1 ir greičiau reiškiasi trumpiau išliekantys rezultatai, o lėčiau - ilgiau ;)

  12.   Sveikas rašo:

    Dede, ačiū už išsamius patarimus.
    Aplamai, teisinga kažką daryti nors ir neteisingai, nei nieko nedaryti.

  13.   Algis rašo:

    Šiaip pas merginas turi būti šiek tiek riebaliuko, nes yra triukas, kad jei paauglystėje, kol mergina nepriauga tam tikro svorio, tai neprasideda brendimas :)

  14.   Ingrida rašo:

    sukau lanka, labai ilgai, koki menesi kiekviena diena, ir vat atsirado talija, kurios pakest negaliu, bet ant sonu niekaip nenumetu, neisivaizduoju ka daryt, dabar jau
    4 diena pirlvo presui pratimus darau, sportuoju tai ziuresiu kas bus

  15.   Sveikas rašo:

    Gerai bus :) Linkiu sėkmės. Maris Liepa yra pasakęs: “Likimas mane apdovanojo tokiais talentais, kad man beliko tik dirbti…”

  16.   Lile rašo:

    Sveriu 59 kg. o idealus svoris yra 55 kg. Svarbiausia man yra numest riebaliukus nuo pilvo, tad norejau paklaust ar neimanoma numesti kreiciau nei per kelis men.? Nes kol kas nesu gavusi patarimu tokia dieta ( greita)

  17.   Sveikas rašo:

    Lile, paskaitinėk aukščiau. Kitokių receptų/dietų, deja, aš nežinau ir nenoriu niekam patarti. Dar turi išmesti iš galvos visokius “graitai”. Tai nesveika.

  18.   kaip numesti svorio rašo:

    Norint numesti svorio sveikai ir sėkmingai, reikia tai daryti palengva. Visos greitos dietos, tokios kaip per savaitę ar dvi, gali numesti svorio, tačiau lygiai taip pat greitai tas svoris priaugs atgal. Mankšta irgi turi būti daroma su saiku. Jeigu iškart pulsite daryti mankštą iš visų jėgų, pasitempsite raumenis ir kol jie atsigaus, vėl priaugsite sudegintas kalorijas. Trumpai tariant, reikia dirbti kartu su savo organizmu o ne prieš jį.

  19.   Ilona rašo:

    nera vieno budo gerai jaustis ir graziai atrodyti. Lengva mokyti kitus, bet sunkiausia keisti save, savo iprocius. Pradeti reiketu nuo PASIRINKIMO - Dievas dave laisve rinktis, kokiais norime buti: dorais ir saziningais ar niekseliais ir konformistais. Taip kasdien renkames daugybe kartu - ar elgsiuosi garbingai, ar busiu gailestingas, ar valgysiu saikingai, judesiu, ar grudinsiuosi ir t.t. Anot J.Marcinkeviciaus “esame ten, kur ejome”.

  20.   rem rašo:

    pabandysiu isiterpt ir as:)…kai kurie komentarai tikrai juokingi…zmones kalba be pasiremtinos literaturos…pletku lygio rekomendacijos…atsiprasau bet tuo esu tikras:)..atsilenkimai..stiprins presa bet riebalu nesudeginsi…o didelis kiekis atsilenkimu…tik sugadins nugara…ir turesi smagius nugaros skausmus:)
    teisingai sake vienas komentatorius..riebalai nedega nuo vienos vietos…jie dega nuo viso kuno..geriausia juos deginti kardio pratimais…tik yra vienas bet…niekada nepakaks 15minuciu ar dvidesimt…tuo labiua 5…riebalus organizmas pradeda degint atlikus kardio pratimus 30-40 min…iki tol dega raumenys:)…taigi…jei atlieki kardio pratimus 1val…riebalus degini 20-30min:)idomumo deliai…vienam kg riebalu reik sudegint 9000kaloriju…raumenu 3500kaloriju:)galit sportuodami ant treniruoklio pasiskaiciuot kiek sudeginot riebaliuku:)ir tai nera lengvas darbelis…prie to yra vienas didelis bet:)…jei valgydamas virsysi dienos norma kaloriju…nesvarbu kad ir valgysi neriebu maista…nereikalingos kalorijos vel virs riebaliukais…todel visas jusu darbas gali nueit velniop:)
    ir dar…neturi tai buti vienkartiniu dalyku…tai turi but gyvenimo budu…jei manai nesugebesi taip gyvent…geriau net nepradek:)nes gausi dviguba neigiama rezultata…na jei ka domina…asmeniskai klauskit remsiuks@gmail.com

  21.   Sveikas rašo:

    Ačiū, rem. Kaip sako vienas mano gerai pažįstamas sportininkas - mėgėjas: Juodas darbas, kurmi!

  22.   Lina rašo:

    idomu yra kiek reikia atsispaudimu per diena padaryti, kad per pora menesiu nuo pilvo pavuktu nemesti riebalus?

  23.   guoda rašo:

    reikia daug dirbti ir valgyti salotu lapelius ir salotus vaisius darzoves ir kiausinius bet kiausiniu nedaug per savaite3ar4

  24.   @ rašo:

    kol zmogui rupi buti graziam, nepaisant jo amziaus, tol jis ir sportuos.O jei atsibos sportas, reiskia, kad jau neberupi patikti, buti sveikam, graziam,mylimam.Tai didziausia motyvacija.

  25.   baltasis rašo:

    jei jūs einate per atsitiktinai, sunku pasiekti sėkmės.
    tai geriausia pirkti gerą svorio mažinimo programą ir vadovaukitės instrukcijomis.

  26.   samantaaaa rašo:

    Esu as liekna ,bet pas mane ant pilvuko riebaliukai kaip juos numesti ?

  27.   Sveikas rašo:

    pirkti reikia tik nekilnojamą turtą. Visa kita reikia DARYTI. Internetas pilnas programų. Pakeliui suprasite, ko jums iš tikro reikia.

Rašyk komentarą